کد خبر: 46320

فداکار در نشست مدیران واحد سیرجان خبر داد

آغاز فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه آزاد/ ارائه تسهیلات ویژه به اساتید و کارکنان

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان این دانشگاه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد سیرجان، دکتر محمدمهدی فداکار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به سیرجان، از کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بازدید و با هیئت رئیسه و مدیران این واحد دانشگاهی دیدار کرد.

دکتر فداکار در نشست صمیمانه با اعضای هیئت رئیسه، مدیران و کارکنان واحد سیرجان، از ارائه تسهیلات به استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: همکاران دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون از امکان استفاده از برخی تسهیلات بهره‌مند نبوده‌اند که به‌زودی شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا این تسهیلات شامل همه همکاران شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی درباره تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بخشنامه تبدیل وضعیت اعلام و ابلاغ شده و در سراسر کشور حدود ۴ هزار و ۷۰۰ نفر مشمول این بخشنامه شدند که فرآیند کار آغاز شده و به‌زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

دکتر فداکار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان باید سرمایه در گردشی برای فعالیت‌های حوزه اقتصادی و مجوز فعالیت در امور معاملاتی داشته باشد که این دو مورد برای این دانشگاه تسهیل خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه در این شهر ظرفیت صنعتی خوبی وجود دارد، می‌توان از این فرصت استفاده کرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان باید در حوزه تأمین تجهیزات مورد نیاز برای همکاری با صنعت وارد عمل شود و پروژه‌ها و ایده‌های مربوط به امور فنی و ورود به حوزه صنعت را به سازمان مرکزی ارائه دهد تا در حد امکان برای وصول آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

۲۵۰ نفر از مدیران صنعتی و معدنی سیرجان فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند

در ادامه، علی یعقوبی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان، گفت: امروز میزبان چهره‌هایی هستیم که قطعاً اگر در سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت آنان برخوردار نباشیم، راه به جایی نخواهیم برد.

یعقوبی پور فارغ‌التحصیلان را سفیران این دانشگاه نامید و گفت: مایه مباهات است که بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران و سرپرستان شرکت‌های صنعتی و معدنی سیرجان، فارغ‌التحصیل این دانشگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه در پایان سال ۹۸ با توجه به تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی که صرفاً جنبه آزمایشگاهی داشت، توانستیم کارگاه مهندسی معکوس که زیرگروه سرای نوآوری فولاد، زنجیره تأمین و صنایع وابسته است را در یکی از سایت‌های دانشگاه تجهیز کنیم تا هم ارتباط با صنعت را تداوم ببخشیم و هم بتوانیم بخشی از نیازهایی که صنعت بر اثر تحریم با آن روبه‌رو شده را در زمینه مهندسی معکوس رفع کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک آن را تبدیل به احسن کنیم تا به سرمایه پایداری با بازدهی حداکثر ۳۰ درصدی به منظور رفع بخشی از نیازهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و حتی واحد کرمان تبدیل شود.

دکتر فداکار در این سفر، از کارگاه‌های مختلف مکانیک خودرو، ساخت و تولید، ریخته‌گری، جوشکاری، خاک و بتن، خواص مکانیکی و... مستقر در حوزه معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه بازدید کرد.

مرتبط ها